mandag den 15. februar 2010

Ny blog leg

Jeg er blevet tagget i en blogleg af Mit RUM, og jeg vil da meget gerne være med.

Egentlig ville jeg ikke fortælle meget om mig selv på denne blog, da jeg vil gå mest op i bolig indretning, og forbi jeg ikke ønsker at skrive noget utrolig personligt på internettet.
Men efterhånden er bloggen blevet mere og mere end del af mig selv, derfor vil jeg gøre et forsøg.

Blog legen handler om at skrive om ens frygt og angst.

Min største frygt opstod da jeg flyttede hjemmefra for godt tre år siden. Jeg troede ikke at jeg kunne savne og have det sådan som jeg havde det, men jeg ramte bunden. Min største frygt er at være alene. Pludselig stod jeg alene, i en lejlighed på 2. sal, før kom jeg fra parcel hus med have, tre katte, og tre familie medlemmer. På et tidspunkt sad jeg hver dag og samlede puslespil, bare for at kunne samle mig om noget.

I dag har jeg fundet en god måde at kontrolere min frygt for at være alene, og lært at leve med at det er okay ikke at have aftaler 24-7.

Jeg vil gerne sende blog legen videre til

Life of Cille
&
BudgetLivet

4 kommentarer:

  1. Den der med at flytte hjemmefra og pludselig stå alene kender jeg godt. Det er lidt det samme der 'skete for mig' da jeg flyttede her i sommers. Har stadig svært ved ikke hele tiden at skal noget og der ikke hele tiden er nogen at snakke med.

    Tak for en rigtig inspirerende blog i øvrigt :-)

    //Cecile
    www.standarddansk.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Cecile

    Det der hjalp mig ovenpå, var faktisk bogen "Sommer hele året", den hjælper dig igennem hver måned. Også hjalp mit lille marsvin mig også, altid dejligt at have lidt liv omkring sig !

    Jeg bukker og takker for din sidste kommentar :o) :o) Dejligt at der er nogle derude som følger med !

    Hold hovedet højt, det bliver bedre ;o)

    SvarSlet
  3. Hvor er dit køkken ur fra? Det er helt fantastisk :)

    SvarSlet
  4. Hej hej Christine T

    Uret er købt i Bahne, og de har det stadig (var lige dernede i dag !) :o)
    Man kan også få en lidt mindre model, med skeer og gafler. Vores ur kostede 499 kr. :o)

    SvarSlet

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...