fredag den 12. februar 2010

Ej jeg er blevet taget i en blogleg... Wee....

Jeg skal svare på hvad der er min yndlingsting ud fra denne liste;

BLOMST; Jeg har ikke nogen yndlingsblomst, da jeg ikke er så vild med blomster i mit hjem, men der er da intet så smukt som en vintergæk, efter en lang, kold og mørk vinter.

MAD; Alt hvad min kære kæreste laver til mig ! Jeg kan pt. sidde i stuen og dufte til en lækkert lakse lassagne som han er igang med at bikse sammen :)

BØGER; Alt hvad der har med indretning at gøre ! Selvfølgelig ! Men ellers er jeg ret vild med "Sommer Hele Året", den hjælper mig gennem vinteren.

TØJ; Jeg er lidt rock/luksus/almindelig agtigt, køber mest tøj fra den forretning jeg står i lære i.

SKO; Elsker støvler, uden hæl (mit ene knæ kan ikke klare det!).

BAGVÆRK; Jeg synes det er så hyggeligt at bage, og jeg elsker at bage banan muffins med chokolade stykker i.

GRØNTSAGER; Jeg kan rigtig godt lide bladselleri (!) og peberfrugter ! Mhh...

FRUGT; Jeg er ikke den store fan af frugt, jeg ender altid med at lade det ligge og bage en kage af det i stedet for !

FILM; "The Hills" uden tvivl ! Godt nok en serie... Men alligevel !!

THE ELLER KAFFE; The, jeg er ikke en kaffe person.

UGEBLAD; Hvis det absolut skal være så er KigInd nu altid sjovt at læse !

STRAND, SKI ELLER BYFERIE; Helt sikkert strand... Jeg kan ikke få nok at varme og solen !

VIN ELLER ØL; Øl, vin er ikke for mig, selvom et glas en gang imellem ikke gør noget !

SPORT; Håndbold, har selv spillet i mange år !

Jeg sender hyggen videre til;

VillaVillaKulla
&
Ugler i Posen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...