fredag den 19. februar 2010

En almindelig torsdag aften i Ikea

Igår fik jeg lokkede min mor med i Ikea for at købe et skab til alle mine vinglas, men men men, skabets mål var udenpå og ikke indvendige som jeg ikke vidste hvad var. Det hele endte med at jeg ikke fik et skab med hjem (havde ellers lige håber på at kunne få ekstra værelset færdigt)

Men jeg fik da en bomuldsplante med hjem. Synes idéen er sjov, når jeg selv er færdig uddannet som butiks assistent om en uge !

Har tidligere lavet et indlæg om en stor kop med blomster i til altanen, og fandt denne kop og den passer perfekt, hvis den altså bare var sort !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...