tirsdag den 16. februar 2010

Altan projekt i uge 9

Ih altså jeg elsker min kæreste så høj, ikke mindst fordi han dealer med alle mine sjove og skøre bolig indslag ! F.eks. han har givet mig lov til følgende;

  • At male gulvet på altanen sort (selvfølgelig!!)
  • At male vindues rammen og kammen hvid
  • At bygge en bænk på ende væggen, så hø, halm og savsmuld til marsvinene kan stå derunder
  • At købe en hænge stol i sort
  • At skaffe to træstubbe og male dem med linolie, så de kan bruges som stole

Men kun på en betingelse; AT DER KOMMER ANDET END SORTE OG HVIDE FARVER DERUDE... Og her må jeg give mig lidt, jeg syer nogle grønne puder til stole og bænk, og købe det velkendte Ikea grønne græstæppe og klipper det i den størrelse jeg vil have ! Kan ikke vente til det bliver uge 9 !!!!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Jeg er havnet på din fine blog fordi jeg googlede "græstræppe":)

    Jeg skal holde en temafest, hvor jeg skal bruge et græsunderlag - kan se, at du omtaler Ikea som et muligt sted at købe det.
    Ved du hvad det koster pr. m2?

    /Camilla - camilla_r_worm@hotmail.com

    -Super fin blog! :D

    SvarSlet
  2. Hej Camilla

    Ej hvor skægt at du fandt min blog på den måde ! Hi hi...

    Men jeg kan desværre slet ikke huske hvor meget det koster, synes tæppet et forholdsvis stort, nok omkring 3 x 2 meter.

    Håber at du finder ud af det ;o)

    SvarSlet

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...