tirsdag den 9. februar 2010

Mine nips ting

Rent faktisk har jeg skåret RIGTIG meget ned her i den nye lejlighed ! Billedet er vores vindues karm i stuen, fra venstre af er det på lysestager købt i Føtex til 69 kr. stk., de tre flasker som sidder sammen er købt i Søsterne Grenes, blomster er et minde om mit afdøde marsvin, Marvin, de to højre lysestager er fra jeg boede hjemme, de to vaser til hyacinter dog uden blomster da jeg ikke er den store fan af blomster (aner ikke hvor jeg skal gøre af dem !!). Lampen bagerst er købt i Ikea, og er en bambus lampe, vi har machende gulvlampe.

Disse to hylder hænger over vores ene sofa. Det er svæve hylder fra Ikea. Øverst står mit stjernetegn fra Royal Copenhagen. Nederst står Menu pengerør til små mønter, ved siden af står to af Vivi Haackes icollage. Og sidst men bestemt ikke mindst billedrammer med venner og familie i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...