lørdag den 6. februar 2010

Et skab til glasene

Den dårlige samvittighed har taget sit tag i mig.... Føj føj føj.... Jeg elsker EB, Erik Bagger og alt mit stel er fra dette mærke, inkl. 12 hvid/rødvins glas + vinkaraffel + vandkaraffel som lige pt. ligger i en flytte kasse på altanen, under hø, halm og savsmuld til mine små marsvin.................................. Fy jeg burde skamme mig !!! Og det gør jeg også...

Men endelig har jeg fundet dette vitrine skab fra Ikea. Modellen passer min smag, størrelse passer perfekt til bourgogne glas også kan jeg lide prisen (899 ,-).

Kæresten er heldigvis med på den, så mon ikke den næste uge indedærer en lille tur til Ikea?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...