tirsdag den 2. februar 2010

En entrée - En gang - En start i hjemmet

Da vi flyttede ind i vores nye lejlighed, skyndte jeg mig at male vores hoveddør hvid på inder siden, synes selv jeg slap meget godt fra det ! Nu ønsker jeg mig bare Jacob Jensens dørklokken i stedet for den som sidder der lige pt. ! Skoskabet er fra Ilva.

Fik denne idé da jeg havde min sorte spary malings periode, købte disse tynde trærammer i Ikea, 3 stk. for 15 kr. eller var det 12 kr. ?! Jeg fik dem sprayet sort, printet en masse sort/hvid billeder ud, og hængt op med abe snot, så slipper vi for huler i væggen. Praktisk !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...