mandag den 8. februar 2010

Blomster i en kop + ROOMROOM

Rundt på min faste blog runde kom jeg forbi Mit RUM, som havde købt en stor kop med blomster i, det kunne jeg da egentlig også godt tænke mig ! Bare en sort kop, selvfølgelig !



Bagefter var jeg en tur forbi ROOMROOM, og faldt over dette Hay Pinocchio tæppe. Er der nogle derude som går (ligesom mig selv) med en idé om at man selv kan lave det??

Mon ikke jeg kan finde et par plastik rør på min fars værksted (tænker nogle plastik rør som skal spray males?), også bindes sammen med noget snor... Det tror jeg egentlig godt kan lade sig gøre !!

5 kommentarer:

  1. Hej Jeannie.
    Hvis du kommer forbi Karen Marie Dehn's blog kan du se hvordan hun har lavet en lignende reol. Hun har tapetseret rørene, men hendes er paprør, som også sagtens kan males. De er købt hos greif.dk og er ret billige.
    Kh. Malene.

    SvarSlet
  2. Jeg planter tit små blomster i en kop. Det ser rigtig fint ud:)
    God fornøjelse med at lave tæppet, der har du nok underholdning til en del timer:P

    SvarSlet
  3. Malene; Ej tusind tak for dit link, det må jeg hellere lige ind og kigge lidt på ;o) Endnu en gang tak !!

    MissMuffin; Det lyder også hyggeligt, jeg skal bare finde mig en kæmpe kop et eller andet sted ;o) Og tak tak, mht. tæppet... Ved bare ikke helt hvor jeg skal starte, for almindelige vatkugler bliver jo flade når man går på dem :o/

    SvarSlet
  4. Hej Jeanniem.

    Pinnochio tæppet er lavet af filt-kugler.
    Jeg har regnet på det mange gange. Der er arbejde til en hel vinter, hvis du ikke laver andet, og prisen på filt du skal købe ind vil ikke ligge meget under prisen på tæppet købt færdigt.
    Så jeg drømmer stadig bare om den dag jeg lige har de tusinde kroner i overskud som tæppet koster.
    En dag skal det blive mit ... en dag... ;).

    Mvh,
    Synne

    SvarSlet
  5. Hej Synne

    Tak for din lille hilsen :o)
    Ja, så kan jeg vist lige så godt begynde at spare sammen til tæppet... He he

    SvarSlet

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...