mandag den 15. februar 2010

Mit nye tv-bord

Min kæreste og jeg var en tur i Ikea i går, og vi blev hurtige enige om at dette her tv bord var lige os, så når pengene er til det (1999 kr.) så skal vi have det !!

Desuden besluttede vi også også for at droppe glas vitrine skabet som jeg har skrevet om tidligere, det var ikke det vi søgte, til gengæld fandt vi er andet vitrine skab, som jeg allerede har lidt idéer med (bl.a. med tapet og lækre greb !!)

P.s. Glæd jer til i morgen, jeg er snar færdig med mit lille koste projekt !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...