søndag den 23. januar 2011

Ugens reklamer

Jeg har kigget på disse søde hylder i Føtex mange gange. Synes virkelig at de er søde, men hvor skal den hænge? Jeg er ikke typen der vil have alle væggene pyntet med billeder, hylder mm.

Fedt skind tæppe fra Bilka. Men er vild med det i sort/hvid (!), men har jo lige købt til soveværelset, og vi mangler sådan set ikke noget tæppe nogen steder. Og omvendt til det pris, kunne vi lige så godt investere i et ægte HAY.

Kæresten var over bevist om at jeg ville løbe direkte ned i Fakta når jeg så disse søde puder. Og det ville jeg også have gjort, hvis det ikke var fordi at knapperne er tyrkise. Ikke lige min farve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...