fredag den 21. januar 2011

Sidste nyt !

Jeg overvejer kraftigt at læse til dekoratør på en online kursus, for derefter at søge en fysisk dekoratør elev plads. Efterfølgende vil jeg tage indretningskonsulent uddannelse, så jeg har en masse erfaring indenfor det krative fag. En masse tanker herfra.

Der er ikke rigtig sket noget nyt herhjemme, der er kommet en ny lampe som der er en elektriker der lige skal kigge lidt på. Men den er super fin.

Jeg holder stadig fast ved mit nytårsfortsæt med friske blomster i hjemmet :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...