mandag den 28. marts 2011

Reklamer fra Bolia vol. 1


Lysestager til 49 kr. stk. Jeg er godt nok på nipse afvænning, men derfor er disse lysestager stadig lokkende.



Denne stole har vundet en Design Award 2010, måske også derfor at der ikke stod nogle priser på den (!).



Den opmærksomme læser ved at jeg ønsker mig en flagermusstol (egentlig helst i læder...), men min økonomi har aldrig givet mig tilladelse til at købe den. Nu har Bolia denne stol i deres butikker sommeren over. Jeg husker ikke prisen, men mener det var omkring de to tusinde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...