torsdag den 17. marts 2011

Pakken fra DesignDelicatessen.dk vol.1.

Efter en efterlysning, og en tur forbi Posthuset (fordi postmanden bare havde smidt en seddel i postkassen, selvom jeg havde været hjemme hele dagen!!!!!) kom disse smukke magasinholderen hjem til deres nye hjem.

Som I kan se, har jeg sat mine BoligMagasiner i dem, så kan jeg holde bedre styr på dem.

De har fundet sig en plads i soveværelset, så har jeg hurtig adgang til dem, når jeg vågner om natten og ikke kan sove.

I øvrigt, så har elektrikeren været forbi, og der bliver bestilt stikkontakter til hele lejligheden, også ville han komme og sætte dem op, et rum af gangen. Lækkert. Og endelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...