mandag den 21. marts 2011

Projekt - Entréens tapet

Vi dummer os alle sammen, og nu har jeg selv gjort det.

Jeg er sluppet op med tapet til mit projekt i vores entrée, og da jeg var forbi Bauhaus (her købte jeg tapetten for godt et halvt år siden - OG JEG VED GODT, AT MAN IKKE SKAL GÅ I GANG MED MINDRE MAN VED AT MAN HAR NOK), og nu er det udgået. Ok, jamen så finder jeg da bare en ny model på nettet. Men det er noget af en pris forskel, fra de hundrede kroner jeg gav for rullen i Bauhau (gider ikke give mere, når det er et "lege" projekt), til dem jeg indtil videre har fundet. Prøv og kig med.

En anderledes slags tapet til 395 kr. pr. rulle - Hos Tapeteksperten.dk


Marimekko tapet til 400 kr. pr. rulle - Hos KAiKU.dk



Willum tapet til 598 kr. pr. rulle - Hos Tapetforum.dk

Vertigo 550 kr. pr. rulle - Hos Illux.dk

1 kommentar:

  1. Ærgerligt med tapeten.. Men jeg synes at den første er virkelig flot fra Tapeteksperten.dk - hvilken en slags har du bestilt ??

    SvarSlet

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...