fredag den 26. februar 2010

En tur i den lokale Fakta

Kæresten og jeg var lige et smut i Fakta, og jeg havde som sædvanlig kan man næsten sige, glædet mig til at komme derned, for synes altid at Fakta, Netto og andre dagligvareforretninger har noget godt at byde på til boligen !

Og i dag var ingen undtagelse, jeg fandt et appelsin og et citrontræ.. Og sådan to skal jeg bare have til mit altan projekt ! Dog vil jeg hellere tage på en planteskole og hente dem, så kan jeg også få bedre råd til hvordan jeg skal passe dem ! Kæresten var frisk på idéen, heldigvis !!

4 kommentarer:

  1. Ej hvor sødt... men kan de vokse i det danske vejr, også selvom de står indendørs? De er jo vildt flotte og også lidt eksotiske, men hvordan holder man lige sådan nogle i Danmark? :)

    SvarSlet
  2. Hej hej :o)

    Ja, jeg tror godt at de kan leve i Danmark, ellers ville de vel ikke blive solgt her?! ;o)
    Vores altan er lukket, så det vil være lidt ligesom et drivhus til sommer, så tror jeg sagtens at den kan leve der ;o)

    SvarSlet
  3. Super ide :)

    Vild du for resten ikke lige kigge forbi min blog. Er jo vild med din stil, så kunne godt bruge lidt ekspert råd til hvilken farve jeg skal vælge til en skål :)

    SvarSlet
  4. Ekspert... Uhh... Det er jeg aldrig blevet kaldt før, men dejlig dejlig :o) :o)

    Jeg skal nok kigge forbi din blog !

    SvarSlet

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...