lørdag den 30. januar 2010

NUD vs. Discout fra Bahne

De eneste krav jeg havde da vi skulle have lavet køkken var; ingen overskabe og disse lamper.
Heldigvis var min kæreste med på mine idéer, dog blev vi hurtig enige om at NUDs lamper lå i den lidt for dyre ende.
Disse lamper er en discout udgave, købt i Bahne, til 149 kr. for ledning og pærer. Pocelænsfatningen satte min kærestes svorger på, så den samlet pris lød på 179 kr. Hvor imod 250 kr. blot for fatningen og ledningen, plus hundrede kroner for pærer hos NUD ville have kostet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...