lørdag den 30. januar 2010

Et badeværelse

Efter at have brugt rigelig med penge på et lækkert køkken, har vi valgt at leve med det badeværelse vi har, også om nogle år renovere det fra top til tå. Jeg har dog forsøgt at gøre det til vores badeværelse, bl.a. med hylder over vaske maskinen som på billedet. Blik kasserne er fra IKEA.

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg elsker orden og renlighed, derfor har jeg valgt at samle alle vores dufte i en acryl bakke fra Neon Living, købt hos DuBuy.

P.s. Et lille tips til alle jer tøser; når kæresten sidder og spiller playstation/computer mm. og hans opmærksomhed er fuldt optaget af dette, så er det her du skal spørger ham om denne her lille bakke/vase/stage osv. ikke er super sød, og om den ikke ville passe perfekt ind i jeres hjem. Han vil hundrede procent sige ja, og lade dig bruge hans dankort. For så får han jo fred !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...