tirsdag den 26. januar 2010

Soveværelse - In love

Jeg fik en sjov idé om at lave lidt kunst til væggen i soveværelset. Det skal lige nævnes at jeg ikke er en kunstner, men synes jeg slap okay fra dette. Det er fire lærreder fra Søsterne Grene, som er malet sorte, også har jeg skrevet LVE med hvidt maling, og købt O'et i Panduro, og limet den på, så det gav en lidt anderledes effekt.

Min veninde kom med et super forslag, mht. de indbyggede skabe i vores soveværelse. Jeg havde ellers malet dem hvide, men det bliver næsten aldrig godt. Så jeg gik straks igang med hendes idé, nemlig at tapsere skabene, og sætte nogle knager på den, til f.eks. en jakke. Knagerne er hjorte hoveder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...