torsdag den 28. januar 2010

Sikke noget...

Så fik vi sendt familien hjem, plus en meget vild hund. Det var da noget af en håndbold kamp, sikke noget... Møg... Men som min kloge far siger "så slipper vi for at se mere af det", og hvor har han dog ret, mit sind og negle kan ikke klare mere af det !

I dag fik vi sat de sidste stik kontakter i, i køkkenet, også vores længe ventet bøjlestang i gangen, så nu begynder det at være et rigtigt hjem.

Nu er dørerne så blevet hentet, og selvom min kæreste mener at det næste vi skal spare op til er et større fjernsyn, så er jeg nu mere stemt for at spare sammen til en HEE barstol fra HAY, enten sort, hvid. Selvfølgelig.
Mon ikke der står sådan en i mit køkken inden ret længe?! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...