lørdag den 30. januar 2010

En sort opslagstavle

Jeg mangler en opslagstavle på vores ekstra værelse, bare til små ting og sag, så de ikke fylder på køleskabet eller boret i køkkenet. Derfor fik jeg idéen, at male et stort lærred fra Søsterne Grene sort, og vikle en hvid elastik snor omkring det.

Bag på lærred har jeg sat snorene fast med tegnestifter. Der var jo ingen tvivl om farven, men synes egentlig at den hvide snor giver en fed effekt på lærrede. Man skal blot sørger for at elastikken sidder godt stramt, ellers falder tingene af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...