onsdag den 27. januar 2010

HAY - Display Me

Efter at have hygget mig med min sorte sætterkasse, aner jeg pludselig ikke hvor jeg skal hænge den henne, den passer ligesom ikke rigtig ind i min bolig stil, den er mere ala vintage stilen, med et twist af moderne. Ikke mig mere.

Men uha da da, det er disse sætterkasser fra HAY, jeg har savlet over dem de sidste to måneder, og har besluttet mig for at jeg må have tre styks, da den lille model på det første billede.

De er perfekte til som dimser og dutter, også er jeg vild med acryl for tiden.

De skal helt klart hænge i stuen, men hvor ved jeg ikke endnu !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...