lørdag den 23. april 2011

My baby


Der har manglet indlæg det sidste stykke tid, og kommer også til at mangle de næste par dage.


My baby, min skat, mit barn lider. Han skal til dyrlægen i dag, og desværre tyder alt at hans kindtænder er begyndt at vokse. Dem som kender til marsvin, ved at dette ikke er godt, og kan kun reddes ved at ligge dyret i nakose 1 gang om måneden, for at klippe tænderne ned, for er de én gang blevet klippet, skal de igen, og igen, og igen...


Jeg krydser fingre og sender ham alt min kærlighed, og håber at min kæreste kommer hjem med ham igen.

1 kommentar:

  1. Åh, held og lykke med ham. Jeg krydser fingre for, at alt kommer til at gå. Man holder så meget af de kære små (i mit tilfælde den dejligste kanin)!!

    SvarSlet

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...