lørdag den 9. oktober 2010

Smuk idé

Jeg sad og kiggede lidt på Etsy.com, også fandt jeg denne vase. Jeg er blevet dybt inspireret, og da jeg ved at mine forældre skal have fældet deres kæmpe birketræ, skal jeg absolut have fat i et stykke.

Jeg kan jo ikke rigtig udhule det, men måske bord nogle huler, så jeg kan sætte fyrfadslys i. På sidden vil jeg snitte mit og min kærestes forbogstaver. En lille gave til ham. Fem år er efterhånden mange år vi har været sammen, så det bliver en hyldest til vores forhold.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...