tirsdag den 15. juni 2010

SÅ ER VI I GANG !!

Jeps, i går blev der købt malertape (som kan sidde på i op til 7 dage - perfekt !), og to dåser hæfter, så malingen kan sidde på, når vi om et par dage kan male !

Et meget tomt badeværelse, klar til at komme i gang ! Jeg fik lappet alle huler i væggene, vasket ned i kalkfjerner, og bagefter edikesyre. Her til aften har det hele fået en omgang hæfter, også skal det lige have en gang mere i morgen, også tror jeg at vi maler lørdag ! Det bliver simpelthen så flot ! Er meget stolt !

2 kommentarer:

  1. Hej :D

    Har nogle spørgsmål.. håber du vil svare på dem..

    hvordan lappede du hullerne i væggene? og hvilken maling brugte du til at male badeværelset?

    Mvh Sara..

    Ps elsker din blog.. :D

    SvarSlet
  2. Hej Sara

    Først skal du have et KÆMPE tak for din søde kommentar, hold da op hvor det varmer at få sådan en omgang ros :o) :o)

    Jeg lappede hulerne med polefylde, i hvid. Man kan få det i forskellige farver (sort, råhvid, grå mm.). Jeg lod det sidde lidt, også kørte jeg fingeren over hulet, så det der skulle blive siddende blev der, og det der var for meget kom væk (hvis du forstår !!). Malingen købte jeg i Bygma, og er vådrums maling, i ren hvid.

    Jeg kan kun anbefale at male ens fliser, det bliver simpelthen så fint !

    Held og lykke med det hele :o) :o) Og skriv endelig hvis du har mere at spørger om !

    SvarSlet

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...