søndag den 13. juni 2010

Nyt projekt - Badeværelset

Det er sjovt at jeg går fra rum til rum (først entréen, så vores ekstra værelse som begge er færdige), og nu er det altså badeværelses tur.


Vi er startet med at male vores fuger op, men som jeg har skrevet tidligere er det bare slet ikke flot, så nu skal det altså males i stedet for.


Vi har valgt at investere i et nyere og større spejl (bare et billigt et fra IKEA til 200 kr., da vi en dag skal renovere badeværelset rigtigt)

Et nyt firkantet badeværelses tæppe fra IKEA til 69 kr.

2 kommentarer:

  1. Hej
    Vi malede vores lyserøde badeværelse hvidt i vinterferien. Så jeg vil da lige dele min erfaring, da det var et lidt større project end ventet.
    Først sleb vi alle fliser med en rystepudser og vaskede af i grundrens, for at maillingen ville binde. Derefter fik det 2 gange grunder og hele 4 gange med den specielle vådrums flise maling.
    Det tog os hele ugen, men tilgengæld skaber det stor glæde hver gang vi går derud.
    Pøj pøj med det ;-)

    SvarSlet
  2. Hej Linsens

    Tak for dine gode råd. Jeg har selv været meget på nettet og søge efter andres erfaringer, spurgt veninde som også har malet hendes badeværelse, og spurgt i et byggemarked.

    Jeg føler mig godt rustet nu, og er pt. i gang med at fuge alle hulerne ud, også skal der ellers vaskes ned. Kæresten har fået besked på at alle bade må foregå hos hans mor den næste uges tid, så vi er klar nu !

    Endnu en gang tak for din kommentar ! :o)

    SvarSlet

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...