lørdag den 29. maj 2010

Jeg er fuldstændig...........

.... færdig.... Fuldstændig.... Efter seks timers arbejdsdag i dag, valgte jeg lige at male vores entrée, to gange ! Nu skal jeg bare på hovedet i seng, for har også lige en seks timers lang arbejdsdag i morgen... Længe leve lukkeloven... Grrrr.....

Begge farver er hvide, og selvom vi kun har boet i lejligheden i lidt over et halvt år, trænger væggene allerede til maling. Vi er næsten overbevist om at væggene er sprøjte malet med loftmaling, for de kan intet tåle, også er der ikke noget glans i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...