torsdag den 22. april 2010

Så blev turen til Ilva til noget...

... Og vi faldt over følgende ting; denne gulv vase i bambus, som vi begge er vilde med (99 kr.)

... Og disse søde vaser, som sidder sammen, og som er blevet en erstatning for dem jeg selv prøvede at male (99 kr.)

... Og kæresten fandt disse fine grønne puder, jeg er lidt ked af at farven ikke kommer rigtig igennem, for de er skrigende grønne på den ene side, og sorte på den anden (149 kr. stk.)

... Og denne støv kost... Ej, kæresten har i længere tid sukket efter denne udgave bare i græs, men det nægtede jeg, og vi blev derfor enige om at denne udgave i tørrede græs var bedre !! (99 kr.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...