søndag den 21. marts 2010

Tillykke til mig selv - Tak tak


I går holdte jeg familie fødselsdag, og i den anledning fik jeg denne før omtalte bog af mine forældre, og jeg lover jer for at den er GOD !



Derud over fik jeg også mange gave kort til Imerco og Kop & Kande, og de skal bruges på en Smiley skål, og nok også nogle Jacob Jensen hvide røgalarmer !

Men... Det bedste var nu fire HAY bøjler fra mine forældre i fælles gave, og sikke de pynter i gangen, skal helt sikkert ned og have fire mere !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...