torsdag den 18. marts 2010

En dejlig dag...

"Skal vi ikke tage ned og leje Sorte Kugler?", spurgte min søde kæreste, og JO svarede jeg ! Men så skal vi også lige forbi Slikcenteret, og McDonald's, og skal vi ikke lige tage en tur forbi Aldi?

I Aldi fandt jeg denne sorte vasketøjskurv i bambus, and I LOVE it ! til 70 kr. ! Den er så fed, at jeg ikke ved om jeg vil gemme den i soveværelset, eller stille den frem på badeværelset?

Kæresten hjalp også til, og fandt denne tavle til kridt, til 39 kr. Vi blev hurtige enige om at den skulle males grøn og hænge i entréen. Grøn er absolut vores farve !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...