torsdag den 9. december 2010

IKEA

Jeg krydser fingre for at vi kan komme i IKEA i morgen, håber vejret viser sig fra sin gode side. Vi skal ind og kigge på dette badeværelses møbel, som jeg håber vi kan få med hjem. Det koster lige knap to tusind kroner, inkl vandlås og vandhane.

Jeg glæder mig så meget til at komme i gang med at læse til indretningskonsulent, men til det kræver jeg et skrivebord. Jeg har kigger på et par stykker som kan hænge på væggen, men jeg har jo brug for pladsen til de store skitser, tegninger mm. Derfor har jeg kigget på dette skrivebord til 299 kr. fra IKEA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...