søndag den 25. juli 2010

Hjemme fra ferie

Så er jeg hjemme igen efter en lækker og varm ferie i det franske Alsace, som jeg kun kan anbefalde !! I går tog vi en tur på shopping, og der kom denne sorte frø med hjem. Den er fra Bahne og koster 49 kr. psst, der er gode tilbude i Bahne for tiden, jeg fandt to små Holmegaard Cocoon vaser i sort og hvid, til 49 kr. stk.

I Tigeren fandt jeg denne knage til 20 kr., den blev sat op til formiddag, og bliver brugt til nøgler i entréen. Lidt farve ! Ikke lige mig, men den er nu meget sød !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...