torsdag den 23. juni 2011

Så fint så fint


Jeg er meget tilfreds med reslutatet af vores akryl sættekasser. Den kan jo altid udvides, men ligenu synes jeg at det er meget passende.


Jeg vil også lige beklage at jeg ikke har lagt så mange indlæg ind den sidste uges tid. Jeg er i gang med at søge elevplads som dekoratør, og mange af mine aftner går med at lave ansøgninger. Der må vel være en som der vil have mig i lære....


I øvrigt, hvis der er nogle der har nogle små TRÆ ænder stående som de gerne vil sælge, så skriv endelig, alle ænder har interesse!

1 kommentar:

  1. Hvor ser det godt ud :-) Godt resultat, det giver jeg dig helt ret i! Held og lykke med ansøgningerne - det skal nok lykkes :-) Knus; Heidi

    SvarSlet

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...