fredag den 24. juni 2011

Min baby, min skat, mit guld...



I går var det præcis to måneder siden at han fik slebet sine kindtænder.... Til morgen var den gal igen. Ingen lyst til agurk.


Afsted til dyrlægen, aflevere ham, og hente ham iegn efter endt arbejdsdag. Begge kindtænder nederst i munden er slebet. Sammen med baby, diverse smertestillende medicin og en meget TOM pung efter, tog vi hjem. Hjem til "lillebror" baby som savnede sin bror.


Tænderne kan reddes ved at vi ligger ham i nakose (allerede hver anden måned....) og lade dyrlægen slibe dem ned. Efterfølgende er han på skåne kost et par dage for at få gang i "systemet" igen.


Det mest dobbeltmoralske er at der kan sidde en mand og sige "jeg vil gerne dø", men han må ikke dø. Jeg skal tage stilling til om min baby, mit guld skal dø pga. dårlige tænder.


En ting er sikkert, han skal ikke lide. Lige nu ligger han og sover, mens hans mor krydser fingre for at det var anden og sidste gang han skulle igennem det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...