mandag den 23. maj 2011

Weekendens loppemarkeder

Først var vi en tur på Højbro Plads i fredags, men der vidste de vist godt hvad de skulle have for tingene.


I går, søndag, tog vi på Lyngby Loppetorv. Et rigtig hyggeligt, og forholdsvis stort loppemarked, men der var rigtig mange mennesker, derfor kørte vi videre til Den Blå Hal på Amager. I første om gang brød jeg mit ikke om stedet, men vi tog et ekstra omgang, og her fandt jeg dette;




Denne specielle lampe til 100 kr. Jeg kan godt lide at den er anderledes og i træ. Jeg tænker med en hvid eller en sort lampeskærm så er den i vinkel.



Også fandt jeg disse små Lyngby vaser til 150 kr. til sammen. Jeg har besluttet mig for at jeg vil have alle størrelserne, jeg synes de er så fine og enkle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...