onsdag den 17. november 2010

Planer med lejligheden part 1.

Det er efterhånden gået op for mig, at vi har nået at gøre vores lejlighed fuldstændig i stand. Der er selvfølgelig altid må ting, og større projekter som kræver håndværkere. Men vi har klaret det vi selv kan klare.

Jeg har et par ting som jeg gerne vil lave om, og første skrid er en ny håndvask med skuffer under på badeværelset. Det skab vi har nu har vi haft et par år, og det er snart ved at bukke under. Jeg håber det kan blive skiftet her i december måned, som en lille julegave til os selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...