søndag den 5. september 2010

Fri lørdag =


... Fundet af denne smukke køkkenrulle holder. Vi har LÆNGE været på udkig efter noget enestående til vores køkkenrulle. Ikke bare en holder fra Tiger eller Søsterne Grenes, noget specielt. Og denne holder fra Trip Trap giver mig sommerfugle i maven. Den er af gummi, med stål i toppen (Den trofaste læser ved at det er min stil). Holderen koster 269 kr.

Jeg har længe gået og sukket over den dumme karklud som altid ligge ved vasken og lugter, og ikke mindst ser grim ud. Nu har jeg købt denne holder fra Reenberg til 249 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du har kigget forbi min blog, jeg håber inderligt at den er noget for dig, og at det bestemt ikke er sidste gang du kigger forbi ! Og endnu mere tak fordi du har valgt at sende en kommentar :o)
Velkommen til HOME Sweet HOME

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...